سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برادرانِ در راه خدای متعال، دوستی شان می پاید ؛زیرا سبب آن، پاینده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

بازی های آسیایی گوانگجو / رودکی : مصدومیت اجازه نداد مدال طلا بگیرم

محمدرضا رودکی بعد از این که نتوانست مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو را بدست آورد، گفت: «فرصت دستیابی به مدال طلای بازی‌های آسیایی را به علت آسیب دیدگی خیلی راحت از دست دادم. من از ناحیه کمر مصدوم هستم و هنگام مبارزات به ویژه پیکارهای وزن آزاد از این بابت آزار زیادی دیدم. ضمن این که در روز اول مسابقات نیز از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شدم.» جودوکار وزن 100+ کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: « در مسابقات جهانی نیز با این حریف ژاپنی مبارزه کرده بودم. آنجا هم آسیب دیدگی مانع از پیروزی من شد اما نتیجه را واگذار نکردم، بلکه به علت مصدومیت ناچار به ترک میدان شدم.» رودکی اضافه کرد: «عوامل زیادی در این شکست تاثیرگذار بود که یکی از آنها می تواند آسیب دیدگی باشد.» وی در خاتمه تصریح کرد: «دوست داشتم مدال طلا بگیرم و آن را به عنوان عیدی عید قربان به مردم هدیه دهم. از همه کسانی که برای من و جودو زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.»


 نوشته شده توسط محمد امیر حمیدی فر در پنج شنبه 89/8/27 و ساعت 11:16 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 3792
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

خبر نامه